årsresumme

Det blir en såndär tråkig och snabb årsresumme utan bilder. 

Januari:
Insåg precis att jag inte gjorde ett skit i Januari. Förutom att vinna pris som årets dammålvakt. 


Februari:
Jag måste haft en helt sjukt tråkig start på året eftersom jag inte gjorde något speciellt den här månaden heller. Förutom att ta hål i tungan och fika ganska mycket med mina vänner. 


Mars:
Var på håkan konsert med mina fina vänner, hade en period då jag handlade extremt mycket kläder, gick på mycket promenader tillsammans med anna, insåg att jag även kom in i en period då jag började plugga väldigt mycket, åkte på läger med distrikslaget, blev även tillsammans med mitt fina hjärta.


April:
Åkte till Umeå för att spela sm men fick tyvärr bara ett brons, en dag fikade jag och anna vid sjön, spenderade mycket tid tillsammans med sabbe, var på middag hos fina lisa, åkte på landslagsläger över valborg, körde gocart med mitt gamla innebandylag, 

Maj:
Skrev nationella i engelska A, fikade en del med Ella, var på min kusins konfirmation, spelade minigolf med tjejerna i klassen, var på ännu en konfirmation dock en kusin på mammas sida, började även jobba på mysafety tillsammans med erica. 

Juni:
Jag och anna besökte björkvallskolan för att återuppleva minnen från när vi sprang ut därifrån i tårar och skratt, dagen efter hade jag skolavslutning själv och vi tjejerna drog ner till ån och åt subway, åkte till västkusten och handlade en hel drös med grejer från ullared, spelade ännu mera minigolf, var på liseberg, var på björkis, åkte till peace and love, såg håkan hellström igen.

Juli:
Kom hem från peace and love, var sliten så jag låg bara hemma i några dagar, åkte till norge.

Augusti:
Fyllde år, böt lag till FBC Uppsala, var på håkan konsert, sommarlovet var slut, blev helt sjukt fast i wordfeud.

September:
Var dödssjuk nej men har aldrig varit så sjuk förut, började tycka om  justin bieber efter att ha sett filmen never say never,  var på kulturnatten, fick en liten söt kusin, firade ett halvår med min älskling, var på palermo och drack cider tillsammans med nelly.

Oktober:
åkte iväg på första seriematchen uppe i skellefteå och jag tog en rejäl bloggpaus eftersom mitt humör inte var på topp denna månad. 

November:
Var hundvakt åt Emil i nio dagar, åkte till umeå ännu en gång, och det blev första advent. 

December:
Skaffade en ny blogg, käkade på cupido sju dagar i rad, var med i en innebandytidning, längtade som tusan efter jullov, började kolla på alla säsonger av OC, en dag hade jag så sjuk söndagsångest, tog hål i örat, käkade på amazing thai för att fira att vi slutat skolan,




Ditt namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: