frågor del 2

Saknar du bbk dam en gnutta? Och varför?
- Jag saknar dom hur mycket som helst! BBK kommer alltid vara kärlek och hemma för mig.

Ska du ge sabbe nya innebandyskor i julklapp? Eller kanske ett nytt blad?
- Det är ingen idé att köpa nya skor till henne, hon skulle aldrig använda dom. Och ett nytt blad, nja.. hon är lite kräsen av sig haha.

Vad kommer du göra sommaren 2012?
- Jag kommer ligga på stranden i Alanya med en drink i handen tillsammans med Lisa i två veckor.

Varför dög den gamla bloggen inte längre? Kände du att efter så lång tid som brunett att namnet inte passade?
- Jag ville börja om. Allt var så gammalt och bloggen fick mig inte att vilja skriva. Haha, men nu är jag ju faktiskt halvt blond igen.


Postat av julia

här trivs jag grålis! :D

Datum: 2011-12-08 | Tid: 20:00:31
Blogg: http://juliafrank.blogg.se/
Postat av Julia

På jennifergrall.blogg.se hehehehe

Datum: 2011-12-08 | Tid: 23:25:43
Blogg: http://juliafrank.blogg.se/



Ditt namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: