frågor del 1

Är du lesbisk? Och när kom du på detta?
- Nej jag skulle verkligen inte påstå att jag är lesbisk. Visst, absolut jag är tillsammans med en tjej men jag skulle aldrig attraheras av andra tjejer. Det var Sabbes charm, humor och utseende som fick mig att bli kär. Jag blev helt enkelt kär i personen inte könet. 

Vad saknar du mest från 9C?
- Jag saknar tryggheten. Att komma dit fem minuter efter man gått upp och inte bry sig ett skit om hur man såg ut. Personerna saknar jag också men tryggheten är nog det jag saknade mest.

Vad önskar du dig i julklapp?`
- Jag önskar mig bara pengar. Med tanke på att jag måste skramla ihop till min utlandsresa i sommar.

Vill du gifta dig?
- Jag vet faktiskt inte. Både och. Det kan vara mysigt, men ett förhållande kommer knappast vara längre just bara för att man är gift.





Postat av M

kan inte du läga upp nåra bilder från västkusten när du va där i somras

Datum: 2011-12-08 | Tid: 00:03:07
Postat av Anonym

du svarade ju inte på mina frågor "!!!

Datum: 2011-12-08 | Tid: 09:41:14
Postat av amanda

Så himla bra svar på första frågan Jennifer, personer koncentrerar ju sig mer på vilket kön människan är istället för hur den är som person

Datum: 2011-12-16 | Tid: 10:19:28
Blogg: http://amandaalms.blogg.se/



Ditt namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: