you're my little lady

Vill bara klargöra en sak för alla. Jag mår bra. Jag har mått bättre, men jag mår bra. Jag kommer inte ligga hemma i veckor och deppa över det som har hänt. För några månader sen hade jag gjort det. Men inte idag. 

Jag har lärt mig så mycket av det här förhållandet. För jag har aldrig känt så mycket för en annan människa och jag har nog aldrig lärt mig så mycket av någon annan heller. Vi har verkligen inte haft ett perfekt förhållande och det kommer vi aldrig förneka. 

Men vi har på något sätt gjort varandra hela. Samtidigt som vi kanske gjort varandra lite trasiga ibland också. Du kanske läser det här och du kommer alltid vara speciell för mig. Och du ska veta att jag inte ångrar en enda dag tillsammans med dig.




Ditt namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: