en saknad större än allt.

Om ett år tar jag studenten och du kommer inte att vara där. Inte på riktigt, men du kommer vara där i våra hjärtan. Alltid i mitt hjärta. Jag saknar dig och jag saknar alla minnen vi aldrig hann skapa tillsammans. Jag saknar tiden vi aldrig fick, som vi borde fått. Världen är så otroligt orättvis. 

En dag ska jag kunna gå till din grav, utan att tårarna bränner bakom ögonlocken. En dag ska jag kunna titta på bilder på dig från din tid i livet utan att gråta och en dag ska jag kunna kolla på din gravsten utan att det vrider sig i magen på mig. 

Jag saknar dig så att det gör ont. Jag hoppas att du vet det för hur mycket jag än skulle vilja berätta det för dig så kan jag inte göra det. 




Ditt namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: