svar på frågestunden

Gillar du sushi?
Svar: Det skulle aldrig falla mig in att stoppa sushi i min mun. 

Gillar du att ta den i tvåan?
Svar: På riktigt, väx upp!

Stämmer det att du kan spela "collide" på gitarr?
Svar: Håller det för mig själv. Nejrå, men jag är på god väg tack vare dig!

Varför är du inte lesbisk längre?
Svar: Oj, du kan inte ha läst min blogg länge eller vara min vän. Hur som helst. Jag har aldrig varit lesbisk. Jag har varit tillsammans med en tjej, ja. Men det är två skilda saker. Man är kär i personen och inte i könet. Nu håller jag mig till killar enbart. 

Favorit rätt?
Svar: Åh, sånna här frågor är så svåra. Jag älskar mat! Men jag kör på det klassiska och säger - tacos!

Vad är din sämsta, samt bästa egenskap?
Svar: Den frågan var ännu svårare. Min sämsta egenskap är nog att jag blir väldigt lätt ledsen och sårad. Jag tar åt mig väldigt mycket av vad människor säger till mig även fast det inte kan verka så. MIn bästa är.. Nej jag vet inte faktiskt. Jag är väldigt förlåtande. Det kan vara både bra och dåligt. 

Spelar du fortfarande innebandy? Och vart spelar du?
Svar: GIvetvis! Jag spelar kvar i FBC Uppsala. 

Har du pojkvän?
Svar: Nej, det har jag inte. 




Ditt namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: