svar på frågestunden

Har du hånglat med någon av samma kön som du?
Haha, ja det vore konstigt om jag inte hade det. 

Har du några tatueringar? Om inte, vill du ha några?
Nej inte än. Men snart. En i nacken och en på biceps. 

Vad ska du göra i sommar?
Den 11 Juni åker jag till cypern en vecka, 26 Juli åker jag troligtvis till Peace & Love igen och sen ska jag försöka planera in en till utomlandsresa. 

Vad står det i det senaste smset du fick?
Vad är det med dig?

Hur skön är Sofie Paulsson?
Väldigt skön skulle jag säga. 

Är hon en nära vän till dig?
Absolut!

Hur mår du?
Förjävligt. Vill dö. Nej jag mår bra. 

Vad är det för mat i skolan imorgon?
Hamburgare med bröd och hemlagat potatismos

Bjuder du i gluggen imorgon?
Om du har tur fiffi. 

Har du varit sugen på bengt någon gång?
Haha. Om jag har? Du är sugen. 

Vad har du under din säng?
Just nu har jag faktiskt en del damm.




Ditt namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: