someone to love

Konsten att veta vem man är och att vara stolt över det, att våga stå för sina åsikter, att veta att man duger och att man är bra som man är, att våga göra misstag, att våga vara stolt över sig själv, att våga falla och sedan ha modet att resa sig igen.

Alla har vi brister och jag känner till mina ganska bra, men jag vet att det är okej att dem finns där. Det är klart jag försöker göra saker och ting bättre, men jag är bara människa och jag kommer alltid vara missnöjd över något, OM jag är på det humöret och har en dålig inställning.

Vare sig man väljer att skylla på andra eller trycka ner någon annan, så är det enligt mig ganska simpelt. Jag tycker man ska börja med sig själv istället. Det är den enda människan du egentligen kan styra över.

Försök aldrig styra och ställa i någon annans liv, så lågt får vi aldrig sjunka som människa. Så var stolt över den du är för det finns bara en av dig och alla andra har sin rätt att vara stolta över sig själva, eller i alla fall att försöka vara det.





Ditt namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: