mina känslor har jag svårt att glömma bort.

Jag minns en kväll då jag fick ett sms av en av mina närmsta vänner, hon behövde prata och skrev att jag aldrig någonsin kommer tro på det hon har att säga. Jag blev såklart orolig men trodde inte att det var något allvarligt. Jag mötte henne och redan på långt håll såg jag att något var fel, när hon kom närmare såg jag hur hennes ögon var alldeles röda av gråt. Chocken i hennes ansikte. Jag kramade henne och hon sa "mina föräldrar ska skilja sig". Plötsligt så var jag lika chockad som henne, men på ett annat sätt förstås. 

Det är ganska sjukt hur ett helt liv kan förändras ibland. Hur mycket och hur stort det kan förändras på bara en sekund. Av bara några ord. Helt plötsligt är en familj inte en familj längre utan de går skilda vägar. Det är konstigt hur ett par som älskat varandra villkorslöst i över 22 år helt plötsligt inte älskar varandra längre. 

Ni som fortfarande har föräldrar som bor ihop och älskar varandra, ni ska vara lyckliga. Jag är lycklig. 
 




Ditt namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: