frågestund

Skyller än en gång på att jag har mycket i skolan, för det har jag faktiskt.Skulle bara vilja skita i allt och åka tillbaka till bilden nedanför. Men jag tänkte att en frågestund kunde göra att jag har någonting att skriva om så länge. Passa på att fråga nu, så svarar jag så bra jag kan. 

 

Postat av Dumbo

Vilka bloggar följer du regelbundet?

Datum: 2012-10-15 | Tid: 22:07:06
Postat av anonymous

1. Varför skaffade du bruna linser?
2. Varför bytte du blogg, alltså varför skapade du en ny?
3. Vad tänker du göra efter gymnasiet? Jobb/linje på universitet?
4. Har du flyttat in i ditt rum som du har gjort om? I så fall, varför inte lägga ut lite bilder?

Datum: 2012-10-16 | Tid: 12:03:12
Postat av jossan


-Hur är det med kärleken?`
-Vad är det bästa klädesplagg du har?
-Hur ser den perfekta utekvällen ut för dig?

Datum: 2012-10-16 | Tid: 15:55:48
Blogg: http://Jholmgren.blogg.se
Postat av Anonym

Vilken är din favorithejarramsa?

Datum: 2012-10-17 | Tid: 18:04:42



Ditt namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: