Jag skulle låta blicken möta andra ögon i en främmande stad.

Dagarna och livet bara rusar förbi. Jag har gått klart mina 13 år i skolan. Jag minns det som igår när jag och en väldigt nära vän till mig stod inne på en toalett i niondeklass och bråkade om vem som var sur på vem. Det är snart fyra år sedan. 
 
Det känns som att man aldrig någonsin kommer hinna göra allt det man vill göra i livet. Innebandy är en del av mig, absolut. Det är en av mina drömmar. Men jag har så många fler drömmar som innebandyn står i vägen för. Jag vill flytta till London ett år, jag vill bo i USA. Resa jorden runt med någon som står mig nära. En dag vill jag plugga vidare till någonting jag verkligen brinner för, men jag har absolut ingen aning om vad det är. 

Det är så många saker man måste lista ut. 19 år av mitt liv har gått och jag har ingen som helst aning över vad jag vill göra och hur jag ska göra det. Jag har tagit studenten, det är nu jag ska göra allt jag någonsin drömt om och jag är livrädd.
 
Jag vill leva, inte bara existera.
 




Ditt namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: