För man lär sig ingenting på att blunda för sitt liv.

 
Det finns så väldigt många människor som anser att det mest smärtsamma som finns i livet är att förlora en person man värdesätter väldigt högt. Men hur kan det ens vara möjligt? Jag tror att det mest smärtsamma i livet faktiskt är att förlora sig själv under tiden man värdesätter någon annan alldeles för högt och glömmer bort att man själv också är speciell.
 
Jag tror man måste älska sig själv för att kunna älska någon annan. För hur är det möjligt att tro att någon annan kan älska dig om du inte ens kan göra det själv? Om du inte ens kan övertyga dig själv att du är värd någonting, hur ska du då kunna övertyga någon annan då? Jag säger inte att det inte går, det här är bara någonting jag tror. 




Ditt namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: