ge mig två sekunder innan du ger upp.

I livet kommer man alltid att göra misstag, stora som små. Men det är viktigt att be om ursäkt. Oavsett om det inte tjänar någonting till. Framförallt är det viktigt att förstå att man har gjort fel. Jag har gjort fel. Massvis av gånger. Men jag har lärt mig någonting.

Jag har lärt mig att inte reagera direkt när jag är arg, att inte skriva saker jag inte menar om människor jag bryr mig om, jag har lärt mig att inte lita på andra än mina närmsta vänner och framförallt så har jag lärt mig att saker alltid kommer fram. 

För några veckor sen gjorde jag ett stort misstag, jag skrev hemska saker om en vän på twitter. Saker som jag absolut inte menade, men skrev i stundens hetta. Saker som jag i efterhand inte ens förstår hur jag kunde slänga ur mig. Saker som fått andra människor att ifrågasätta vem fan jag egentligen är och som fått människor att börja tycka illa om mig. Men, jag kan inte göra mer än att be om ursäkt. För gjort är gjort, eller hur? Det går inte att ta tillbaka hur mycket jag än vill göra det. För jag vill verkligen ta tillbaka det. 
 
Misstag kommer man alltid göra, alla gör det. Återigen, vill jag be om ursäkt. Är inte säker på ifall du läser, men om du gör det så kommer du veta att det är riktat till dig. Förlåt. 




Ditt namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: