Vi glömmer det som var förut.

 
Jag även kallad mästerfotografen var igång idag. Ja, jag var ironisk. Hur som helst gick jag upp en otroligt bra tid idag för att vara mig. Tog mig till stan för att möta upp anna och för att gå till um samt arbetsförmedligen. Kände att det var dags att skriva in mig där igen så att jag kan få hjälp med att söka jobb igen. 

Postat av Carina

Men lilla gumman, har du inte varit inskriven där, du har ju inget fast jobb.
Lycka till och sök massor nu, bättre med ett jobb och få en inkomst medans man kommer på vad man vill jobba med.
Kram

Svar: Jag var inskriven, men blev utskriven för att jag glömde höra av mig :(
jennifergrall.blogg.se

Datum: 2013-11-26 | Tid: 13:30:03
Blogg: http://ghoosthouse.blogspot.com
Postat av Carina

Men lilla gumman, har du inte varit inskriven där, du har ju inget fast jobb.
Lycka till och sök massor nu, bättre med ett jobb och få en inkomst medans man kommer på vad man vill jobba med.
Kram

Datum: 2013-11-26 | Tid: 13:30:06
Blogg: http://ghoosthouse.blogspot.com



Ditt namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: