kärlek

Jag trodde aldrig att jag skulle våga bli kär igen. Att jag någonsin skulle ge en människa mitt hjärta igen. Jag skrev så otroligt många utkast om hur mycket jag hatade kärlek och att jag aldrig skulle låta mig själv tro på någonting så patetiskt igen. 

Men idag så har jag världens finaste pojkvän. En person som jag inte skulle byta mot någonting annat. En person som har fått mig att tro på att kärlek finns för det är just vad han är för mig - kärlek. Han har visat mig att det mest patetiska jag visste i världen kan vara det finaste i världen.
 
Även om jag har svårt att lita på människor och även om jag får ont i hjärtat ibland av tanken på att jag älskar någon, så är det värt det. Det är så jävla värt att ha lite ont i hjärtat för att få vara med honom, just för att jag älskar honom och för att han är det bästa jag vet. 
 
 

Postat av Carina

<3
Kram

Svar: <3
jennifergrall.blogg.se

Datum: 2013-10-07 | Tid: 08:19:58
Blogg: http://ghoosthouse.bloggspot.se



Ditt namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar: